POHYB PRE DOSPELÝCH

Jumping

Jumping

Kedy: streda a piatok 

Cena: 5€/hod., Multisport karta el. : 0944 010 108

Cena: 5€/hod., Multisport karta

Vedúci kurzu: Ela Nitrayová

Tel. : 0905 416 814

alebo telefonicky na číslo: 0910181879

Elastic-Cords-Trampoline-with-Classic-Welded-Straight-Feet-Construction-Stable-Bungeetrampoline

O Jumpingu

Jumping je originálne akreditované cvičenie v oblasti fitness priemyslu. Rokmi preverený aeróbny program na patentovaných trampolínach je určený pre všetky generácie tak, aby vytváral zábavnou formou fyzickú a duševnú rovnováhu. Je to dynamické aeróbne cvičenie na špecifických trampolínach s riadidlami ktoré sprevádza motivujúca hudba a lekciu vedie odborne vyškolená inštruktorka Ela Nitrayová. Jumping je ideálnym športom pre formovanie postavy a skrýva mnoho unikátnych výhod. Zo zdravotného hľadiska blahodárne pôsobí prakticky na všetky systémy ľudského tela, a tak sa radí medzi veľmi účinné formy pohybových aktivít.Program Jumping vychádza z pocitu voľnosti a úprimnej radosti z pohybu. Podstatou pozitívneho vplyvu cvičenia Jumping sú rôzne náročné kombinácie rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných i silových prvkov a tiež strečingu. Jednotlivé cviky aj ich následnosť sú starostlivo pripravené, majú svoj vlastný význam a poriadok. Tieto kombinácie sa na pružnom výplete trampolíny stávajú nielen zábavou, ale aj veľmi účinnou formou posilňovania fyzickej a psychickej odolnosti.

Jumping výhody :

- spomaľuje starnutie

- zvyšuje svalový tonus

- je zábavný a bezpečný

- navyšuje vitálnu kapacitu pľúc

- pôsobí proti depresii a únave

- upravuje trávenie a vylučovanie

- posilňuje všetky svalové partie

- zlepšuje tkanivové zásobenie kyslíkom

- rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu

- podporuje ľahšiu relaxáciu a spánok

- stimuluje vestibulárny a nervový systém

- normalizuje hladinu cholesterolu a triglyceridov

- zrýchľuje lymfatický obeh, detoxikáciu a prietok v žilovom systéme

- pomáhá znižovať krvný tlak a tým predchádzať kardiovaskulárnym ochoreniam

- ponúka úľavu od bolesti chrbta, krku a iných bolestí spôsobených nedostatkom pohybu


MUDr. Pavel Čížek hovorí:
„Nedávno som bol osobne prítomný na hodine Jumpingu, bol som príjemne prekvapený komplexnosťou cvičenia. Toto cvičenie môžem zhodnotiť ako veľmi prospešné pri prevencii proti kardiovaskulárnym ochoreniam a jeho komplikácií. Pri cvičení dochádza k rýchlejšiemu spaľovaniu tukov a tak môžem odporučiť aj k redukcii nadváhy. Vlastná váha tela významnejšie nezaťažuje kĺbový aparát ako pri cvičení na posilňovacích strojoch, alebo s činkami. Tento program posilňuje aj hlboké chrbtové svalstvo a to je veľmi účinné pri bolestiach chrbta spôsobené sedavým zamestnaním. Ako lekár môžem program Jumping vrelo odporučiť ako doplnok správnej životosprávy s prihliadnutím na zdravotný stav cvičiaceho.“


Jumping je originálne akreditované cvičenie v oblasti fitness priemyslu. Rokmi preverený aeróbny program na patentovaných trampolínach je určený pre všetky generácie tak, aby vytváral zábavnou formou fyzickú a duševnú rovnováhu. Je to dynamické aeróbne cvičenie na špecifických trampolínach s riadidlami ktoré sprevádza motivujúca hudba a lekciu vedie odborne vyškolená inštruktorka Ela Nitrayová. Jumping je ideálnym športom pre formovanie postavy a skrýva mnoho unikátnych výhod. Zo zdravotného hľadiska blahodárne pôsobí prakticky na všetky systémy ľudského tela, a tak sa radí medzi veľmi účinné formy pohybových aktivít.Program Jumping vychádza z pocitu voľnosti a úprimnej radosti z pohybu. Podstatou pozitívneho vplyvu cvičenia Jumping sú rôzne náročné kombinácie rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných i silových prvkov a tiež strečingu. Jednotlivé cviky aj ich následnosť sú starostlivo pripravené, majú svoj vlastný význam a poriadok. Tieto kombinácie sa na pružnom výplete trampolíny stávajú nielen zábavou, ale aj veľmi účinnou formou posilňovania fyzickej a psychickej odolnosti.

Jumping výhody :

- spomaľuje starnutie

- zvyšuje svalový tonus

- je zábavný a bezpečný

- navyšuje vitálnu kapacitu pľúc

- pôsobí proti depresii a únave

- upravuje trávenie a vylučovanie

- posilňuje všetky svalové partie

- zlepšuje tkanivové zásobenie kyslíkom

- rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu

- podporuje ľahšiu relaxáciu a spánok

- stimuluje vestibulárny a nervový systém

- normalizuje hladinu cholesterolu a triglyceridov

- zrýchľuje lymfatický obeh, detoxikáciu a prietok v žilovom systéme

- pomáhá znižovať krvný tlak a tým predchádzať kardiovaskulárnym ochoreniam

- ponúka úľavu od bolesti chrbta, krku a iných bolestí spôsobených nedostatkom pohybu

 

MUDr. Pavel Čížek hovorí:
„Nedávno som bol osobne prítomný na hodine Jumpingu, bol som príjemne prekvapený komplexnosťou cvičenia. Toto cvičenie môžem zhodnotiť ako veľmi prospešné pri prevencii proti kardiovaskulárnym ochoreniam a jeho komplikácií. Pri cvičení dochádza k rýchlejšiemu spaľovaniu tukov a tak môžem odporučiť aj k redukcii nadváhy. Vlastná váha tela významnejšie nezaťažuje kĺbový aparát ako pri cvičení na posilňovacích strojoch, alebo s činkami. Tento program posilňuje aj hlboké chrbtové svalstvo a to je veľmi účinné pri bolestiach chrbta spôsobené sedavým zamestnaním. Ako lekár môžem program Jumping vrelo odporučiť ako doplnok správnej životosprávy s prihliadnutím na zdravotný stav cvičiaceho.“